2013. november 23., szombat

Gondolkodom, tehát vagyok

Szép jó estét!

...de ha nem gondolkodom, még jobban vagyok. Mondhatnánk akár ezt is. Igen, megint jövök a szegény-szerencsétlen, túlhajtott gimnazisták életével. 
Azon veszem észre magam, hogy mostanában rengeteget gondolkodom. És nem csak matekórákon Tibi bácsi furfangos matekpéldáin, vagy egy-egy évszámon a töri dolgozatban, hanem a versennyel kapcsolatban is. Lassan vége ennek az egésznek, feledésbe merül a blogunk (haha, elhittétek? DEHOGY!), vagyis remélem, hogy nem fog, mert hihetetlenül szuper dolog. Mármint ezzel nem a blogunk szuperségére akartam célozni, hanem magára a blogírásra. Számunkra, "írókra" nézve szuper dolog. Szerintem ezt a feltevést a többi csapat is alátámaszthatja. Na mindegy. Szóval lassacskán itt a vége, fuss el véle, az értékes nyereményekkel (:D). 
Hétfőn megtudjuk a harmadik forduló eredményeit (valószínűleg nagyon hamar meg fogok öregedni, mert elmondhatatlanul kíváncsi vagyok a pontszámainkra - szerintem egyébként érthető módon). Kár találgatni, ezen GONDOLKOZNI, hogy vajon lecsúszunk-e a hatodik helyről, vagy adjisten feljebb kúszunk (tehát jövünk fel, mint a talajvíz egyik kedves vörösnégyeses barátom szerint - hasonlat a javából :D). Halkan megjegyezném, hogy nagyon az utóbbiban bízom. De elnézve a többieket, mindenkinek sikerült szuperszónikus hőst találnia, ezért nem szívesen lennék a zsűri helyében. Bytheway hatalmas elismerés és köszönet a zsűri aprajának-nagyjának. Hétről hétre végignézni, végigolvasni, értékelni azt a sok színvonalas munkát nem lehet könnyű feladat! #riszpekt
Na szóval, O:DA, meg hogy mindjárt itt a vége. A negyedik fordulónak már nagyon a derekán járunk. December 2-án 8 óráig be kell hogy érkezzen a megoldásunk. Igyekszünk, jó szokásunkhoz híven már most ténykedni, de talán, mivel én kapitányoskodom a csapat felett, rossz természetemből adódóan imádok mindent az utolsókra hagyni, feltehetőleg jövő hét szerdáig nem sokat lendítünk előre. Na, de hátha! Elérni azt, hogy beszéljen rólunk, vagyis inkább Margó néniről és a Játszóházról a CNN? Cselendzs-ökszeptid. 


Majd a forgatásról hozunk behind-the-scenes képeket. A vetítés időpontjáról meg tájékoztatunk mindenkit! #álmodjkirálylány :)
Tehát így állunk nagyjából. Tervek vannak tömkelegével. Viszont, ha valakinek van bármiféle összeköttetése bármilyen média hírességgel, csatornával, újsággal, weblappal, satöbbivel, szívesen fogadjuk a segítségeket!

Addig is, csak hogy senkinek ne kelljen gondolkoznia (gondolkozom én helyettetek is); a rendőrség száma a 107. Hívjátok őket bátran!



Jó hétvégét nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése