2013. november 20., szerda

Zene nélkül mit érek én?

Sziasztok, szép estét!

A mai topic a zene mindenekfelett lenne. Hogy ez mennyire kapcsolódik magához a versenyhez, jó kérdés. De szerintem sokban. A zenével rengeteg mindent kifejezhetünk, hacsaknem mindent. A zene képes befolyásolni, irányítani minket. Ahogy a demokráciában, a zenében is vannak szabályok. Ha órákig gondolkodnék rajta, biztos tudnék még több tucat közös pontot felhozni a kettő között.

Biztos mindenkinek vannak jól bevált zeneszámai a kritikus esetekre, a boldog pillanatokra, a feszültség levezetésére, vagy az "Indiai-óceán áradásnak" idejére. Tuti sokszor ráeszméltetek már arra, hogy "jéééé, ez a dalszöveg rólam szól!". Tudjátok, sosem vagytok egyedül. Mindig vannak, voltak és lesznek is olyan emberek a világon, akik hasonlókon mentek keresztül. A dalszövegírókat is kellett, hogy inspirálja valami, nemde? 
Tulajdonképpen rengeteg energiát meríthetünk egy-egy számból. A zene kikapcsolhat, ellazíthat, felpörgethet, megnyugtathat, megmagyarázhatja a dolgok miértjét, és megannyi csodás dolgot művelhet velünk. Nem vagyok orvos, nem is készülök annak, de saját tapasztalatból mondom, hogy a zene gyógyír szinte mindenre.

Amikor elgondolkodtam bejegyzésen témáján, azt hittem több minden mondanivalóm lesz. Sajnos ez most csak ilyen rövidre sikerült, de annál igazabb.

Jó éjszakát, szép álmokat, repdeső bogarakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése