2013. november 1., péntek

2 az 1-ben (ajánlva Kneres Zsigának)

Sziasztok!

A tegnapi nap folyamán senki sem blogolt a csapatból, gondolom mindenki ki van dőlve. Én viszont látogatást tettem a suli másik csapatának (Kneresek) egyik tagjánál, Zsigánál. Zsiga cimborám, örök kritikusom világított rá, hogy a Knertészek írtak már napi összefoglalót, mosolyogtak, ásítottak, street art képeket mutogattak, ki álltak a saláta mellett, Csodálkoztak, de valahogy a bejegyzések tematikája, átfogó lényege nem kapott elég hangsúlyt a blogban. Így tehát magamra vállaltam a feladatot, és a mai bejegyzésben megpróbálom definiálni a blogunkat.

Először is mi az a BLOG? Az eredeti elnevezés a weblog volt (a web és a log (napló) szavak vannak összevonva), és ez rövidült bloggá. Tehát a blog eredeti célja egy elektronikus napló vezetése, mely bárki által elolvasható. Csak hogy, teltek az évek és az "énblogok" mellett megjelentek a tematikus (sport, edzős, autós, divat, életmód, építészet) blogok, valamint a különböző cégek blogjai.

Ennek ismeretében vizsgáljuk meg a Knertészek blogját. Általában megosztjuk a csapattal, csapattagokkal történő legfontosabb eseményeket. Ám időközben bekerült a repertoárunkba néhány téma köré épülő fogalmazvány, véleménynyilvánítás. Most akkor személyes vagy tematikus a mi kis internetes naplónk? Talán a kettőnek az ötvözete. Tematikus, hiszen próbálunk a demokráciáról és emberi értékekről írni néha szórakoztató, néha elgondolkodtató stílusban; személyesnek is személyes, mivel már több bejegyzésben is olvasni lehetett, hogy mi is történt velünk egy-egy nap, milyen fílingű volt az adott nap (ásítós).

HEY EMBEREK! ÚJ STÍLUST TEREMTETTÜNK!
(Nevet még nem tudok neki, de le védetem: talán angolosan me&theme blog lesz a neve.)

És akkor a mai téma (mert hát 2 az 1-ben) legyen a sport. Igen, hallom ahogy jó páran felkacagtok a monitor előtt ülve: "Hogy mi? Zsolti és a sport???? Hahahaha". Megértem. Kb. futni tudok, míg el nem esek, és ennyiben ki is merült mindaz, amire én képes vagyok. Külön most, mikor erőt vett rajtam a lustaság. Nagyjából a kerítésig tudnék sprintelni, ha jönne a megrendelt pizza. De sajna ma azt se rendeltem. Bevallom férfiasan: a mai nap túlságosan lusta vagyok. Na de, most nem rólam van szó kérem szépen, hanem a SPORTról, ami igen komoly dolog. Vannak emberek, akiknek ez az élete! Igen ám, de én ma nem az általunk ismert nagy emberekről akarnék szólni, hanem azokról akik az irodában ülve irdatlan tempóban püfölik a klaviatúrát azért, hogy hosszú oldalakat megjelenítve a monitoron. Micsoda szellemi teljesítmény, hiszen hibázni nem lehet!! Valamint micsoda sebesség!! A ping-pongozó kínaiak megirigyelnék! Tehát én új sportágat emelnék be az olimpiai számok közé (hiszen ez a 21. század, haladni kell a korral!): a gyors gépírást. Gondoljunk csak bele, mennyi tehetséges titkárnője van országunknak, akik tehetségüket egy pici irodában pazarolják, ahelyett hogy aranyérmet, és dicsőséget szereznének hazánknak! Persze mindez csak fikció, az én fáradt, lusta agyamnak a szüleménye.

De ami a lényeg, és ezt most tényleg komolyan: Sportolni kell! De csak azt csináld, amit szeretsz, és csak annyi ideig, amíg élvezed. Ahogy a mondás is tartja,
akkor jó az ép test, ha ép a lélek is.
(ez a mai pozitív üzenet)

Zsolti

Ui.: Ha valakinek netán nem volt explicit (új szó a szótáramban - thanks O:DA) a mai bejegyzés, ne törődjön vele, nekem se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése