2013. november 16., szombat

Tiszta Amerika

Hello, szia!

Mi újság? Velem rengeteg minden. A héten megírtam egy OKTV (Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny) tesztet, annyira nem rossz teljesítménnyel, mint ahogy vártam. Kaptam egy pólót, ami talán akkor lesz jó rám, ha anyukám valami irdatlan magas hőfokon kimossa. :D Aztán segítettem angol nyelvű vitaversenyre készülni két délután is. Sajnos én kihagytam a mai napot, mert a hét elején még bizonytalan volt a hétvégém, de a következő alkalommal már nekem is bizonyítani kell. Már most izgulok! Aztán tanultam is, iskolába voltam, meg emelt órákon. Továbbá megírtam a pályaművemet egy blogolós pályázatra. Apropó csapatblogot is írtam! S amit a végére hagytam, hogy részt vettem egy forgatáson a mi hősünkkel. Ez volt a hét legjobb pontja, bár ugyan kissé "megmozgatott lelkileg".  A mai bejegyzésre nem szántam sokat, mert ma showtime, premier meg mi egyéb, azaz lehull a lepel a  hősünkről egy közel 10 perces videó keretében. Osszátok meg, lájkoljátok, okozzatok nekünk örömöt! :)

Apropó, hogy miért is Tiszta Amerika a cím? Mert forgattunk, vágtunk, írtunk, na meg dublőrt alkalmaztunk. Tisztára, mint Hollywoodban. Igen, jól olvastad, dublőrt. Az egyik fotónkon, ami a héten megjelent, ha szemfüles voltál kiszúrhattad, hogy nem Lizi szerepel. Lizi egy száguldozó kézilabda és két csapatnyi lány között teljesített szolgálatot a fényképezés idején.

Akkor jó mozizást, és szép álmokat!

Zsolti

3 megjegyzés:

  1. Imádom a blogotokat, komolyan! Annyira jó olvasni, hogy mi történik veletek. Bevallom, most egy kicsit hanyagoltalak titeket (saját blogot csinálok a szegedi vitázásnak), de ma fogtam magamat, és bepótoltam a lemaradást! És imádom a blogot! :D De tényleg! A mai kedvencem: "Lizi egy száguldozó kézilabda és két csapatnyi lány között teljesített szolgálatot..."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen visszajelzésekért tesszük mindazt, amit teszünk, és ezek lendítenek minket előrébb! Apropó, én is imádom olvasni Zsolti bejegyzéseit.:)
      KnertészCsenge

      Törlés
  2. KnertészZsolti meg különösen örül az előbb elhangzottaknak! :)
    Sári, amikor csak tehetem olvasom a blogod, hihetetlen amit csinálsz! Szeretsz valamit csinálni, s ha nincs rá lehetőség, te megteremted. Remélem ez példaként fog szolgálni a sok szegedi diáknak, akik elmennek nov.25-én este 8 órakkor (már én tudom!), számomra biztosan példaértékű. S bízok benne a mai bejegyzésre is jut időd! By the way, hétfő nekünk is nagy nap lesz, forduló eredményhirdetés, szóval gondolj ránk! Mi is szurkolunk neked, meg hogy jó sokan legyenek!

    Ui.: Ismét hasznos volt a logomaker, imádom a progit!

    VálaszTörlés