2013. október 11., péntek

Elvonási tünet ellen

Helló Mindenki!

Ma nem volt gyűlésünk. De már-már bűnnek érzem kihagyni a napi összefoglalót. Muszáj valamit a versennyel kapcsolatban kiposztolnom. Az elmúlt napokban minden nap összeültünk, ötleteltünk, majd a nap végét mindenki azzal a tudattal zárhatta, hogy ma is alkottunk valamit. Lassan már ezekkel a feladatokkal kelünk és fekszünk. Holnap speciel kelni fogunk. Jönnek a vágási feladatok. Már alig várom!

Azt azért szeretném közölni, hogy attól hogy ma nem volt gyűlés, valahogy mégis összefutottunk egymással. Persze a többi négy csapattag az egész napját együtt tölti, csak én nem vagyok ott állandó jelleggel. : D
Tehát már a napom úgy indult, hogy az iskolába tekerve összegurultam Lilivel és mi más lett volna a téma, mint a blog és a logó. Majd nem sokkal később Tomival futottam össze a büfénél és a logóról beszélgettünk. Majd első órám Zita nénivel volt töri ahol, az előző délutánnak köszönhetően amikor is demokráciáról és alkotmányos alapelvekről beszélgettünk, brillíroztam (lehet, hogy csak én éreztem így, de az is valami).
Majd tesi óra után Csengével is Lizivel is összefutottam.

Összegezve, kezd bennem előbukkanni az a fíling, hogy "kicsi" vagyok, és most már nem csak testmagasságra. : D
Megjegyzés: holnaptól ismét Csenge könnyed és humoros stílusában olvashatjátok majd a napi összefoglalót, remélem.
Zsolti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése