2013. október 15., kedd

Na, most akkor Zsolti velünk van vagy ellenünk?

I. forduló after

Hűhaaaaa


Sziasztok!

Mint a csapat "kapitánya" [(de buta megnevezés...) különben nem sok érv szól amellett, hogy én vagyok a csapatkapitány, ha csak az nem az, hogy én jelentkeztem leghamarabb a versenyre...:D], én voltam a szerencsés, aki elküldte még vasárnap este az I. forduló feladatmegoldásait. Rengeteget idegeskedtem ezzel kapcsolatban; először is a technika nem igazán akart az oldalamra állni - nem volt netem, mily meglepő... Másodszor pedig: igazán hajlamos vagyok a szétszórtságra, nálam még inkább fenn állt a veszély, hogy rossz linkeket adok meg, de büszkén kijelenthetem, hogy sikeresen vettem az akadályokat, és perfektül eljutott O:DA, a stábhoz az összes megoldásunk. Bízunk benne, hogy jól fog mutatni az ingyen egyen pólónkon a logónk: (:D)

Tegnap, ahogy már Zsolti is említette (nem nagy meglepetésünkre), megjelentek a II. forduló feladatai. Az első reakcióm körülbelül ez volt: "Hűűűűhaaaaaaa!" De, ha jól tudom, nemcsak nekem... Ma, az egyik szünetben gyorsan összedugtuk a buksinkat, és a választható feladatok közül végül az ÖNKÉNTESSÉG mellett tettük le a voksunkat. Veletek együtt, mi is izgatottan várjuk, mi fog belőle kikerekedni.:) A részletes feladatleírást itt megtekinthetitek. Szeretettel várjuk bárki ötleteit, segítségét akár a Facebook oldalunkon, akár itt, hozzászólásként!

Ha furdalna benneteket a kíváncsiság a többi csapat feladatmegoldásait illetően I:DE kattintva ezt leküzdhetitek. Az igazat megvallva, néhány csapat motivációs videója tényleg nagyon profi lett, ahogy a logók között is találtam néhány igen kreatívat. Külön szeretném kiemelni a másik gyomaendrődi csapat kisfilmjét (Kneresek), tényleg kitettek magukért a fiúk. (Remélem, olvassátok!:DD)

A bejegyzésem címe meg senkit se zavarjon meg. Szó sincs arról, hogy Zsolti csapatot váltott volna, vagy kiszállt volna a versenyből, csupán csak szeretett giminkben most kezdődött a fecskehét, ahol ugyanis négyen (Lizi, Lili, Tomi és én) kis fecskék vagyunk, Zsolti meg a szívatóbrigád tagja. Így elég nehéz eldönteni, hogy velünk van-e egyáltalán. Majd jelentkezünk, ha túléltük.:)

Minden jót, Csenge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése