2013. október 7., hétfő

Entschuldigung, ist hier noch frei?*

Hate

"Zavard össze a világot - mosolyogj már hétfőn reggel is!"

Back to school again, sunshine, everything's alright


(*Holnap várhatóan a német témazáró lesz a napom fénypontja. -Elnézést, szabad ez a hely?:)

Hipp-hopp, eltelt a hétvége, és reggel arra ébredtem, hogy már megint az a fránya hétfői nap van, és az a fránya iskola már megint tárt kapukkal várja a gyerekeket. 
Be kell vallanom valamit; nekem nincs különösebb bajom a hétfőkkel. Tulajdonképpen csak egy nap a sok közül. Különben is, egy rossz szava sem lehet senkinek, ma sütött a napocska. Egy kis mosolyt, vidámságot csempészve a napba. A mínusz fokok után nekem ez különösképpen jól esett. Még a fizika dolgozatot sem bántam. :D
Csapatunk gőzerővel a feladatok megoldásán van. Agyalunk, ötletelünk, nevetünk, sírunk (a röhögéstől...), szóval igaz, amit az 'öreg raszta' tanít: everything's alright. Pontosan egy hetünk van még a feladatok beküldésére - legjobb tudásunk szerint próbáljuk megoldani őket. Holnap elkezdjük forgatni a videót - már várom! Remélem, ezentúl képekkel is tudunk szolgálni.

Addig is itt egy műremek Zsoltitól: 
"kreatívkodtam, avagy O:DAérintettem a ceruzát a papírhoz" ;D


Jó hír: holnap kedd, vagyis már CSAK négy nap és újra hétvége!

Jó éjszakát kívánok a rajtam kívüli összes éjszakai bagolynak, Csenge :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése