2013. október 13., vasárnap

Guten Tag!

Ahogy a Punnany Massif is megénekelte:
"Bánatos balladáktól tajtékzik a tenger,
Szomorú éjszakák után örömteli a reggel.
Szemhéj csukódik, pupilla tág,
Fel a fejjel Magyarország: Guten Tag!"
Ekképpen szeretném én is ébreszteni a kedves blogolvasókat. Engem az öcskös ébresztett, a Kiskertész vagy KisKnertész, mindenki értse, ahogy szeretné. Mindenesetre hosszas huza-vona után, mely abból állt, hogy ő próbált kirángatni, majd a villanyt kapcsolgatta fel-le, kikecmeregtem a pihe-puha ágyikómból.

Mint tudjátok, napok óta keményen (vagy csak próbálunk keményen) dolgozni a feladatokon. Már három napja a logón dolgozom, hol ihlet gazdagon, hol pedig az ihlet hiányától szenvedve kattintgatok a jó öreg laptopon. Itt kötelességemnek érzem  figyelmeztetni az ifjúságot: Bárki, aki arra adja a fejét, hogy megtervez valamit, legyen az egy ház, egy bútor, vagy csak egy sima logó, csak akkor vágjon bele ha van, kedve, türelme hozzá, valamint rendelkezik a kitartás képességével. Tapasztalat. Én speciel élvezem nagyon, régóta elnyomott kreativitásom felszínre tört, bár néha majdnem elhajítottam a gépet, mikor egy rossz kattintás során eltűnt az egy órán keresztül készült, aprólékosan megtervezett kép. Nem voltam ideges, áááá nem, dehogy! Na de sebaj, úgy érzem már a célegyenesben vagyok, úgy tűnik, hogy sikerült megtalálni azt az elképzelést, ami mindannyiunknak tetszik (közel 30 féle változat után). Végeredmény hamarosan posztolva.

Egyébként csodásan süt a nap, ilyenkor élmény a szabadban lenni, aki teheti használja ki a jó időt és sétáljon egyet. Mindenkit erre buzdítok!
Mellesleg jó ez a csapatmunka, de tényleg! Gyakran van, hogy megalkotsz valamit, majd a csapattársad szól, hogy talán egy apró változtatással jó lenne. Te először úgy érzed, hogy a te alkotásod jó, mellesleg elég fáradt vagy ahhoz, hogy módosíts rajta. De furdal a kíváncsiság. Kipróbálod, kísérletezgetsz, majd végül ráeszmélsz, hogy igaza volt. Fantasztikus érzés!

Ma este ismét X-faktor (amerikai mintára 2 részben tolja az RTL Klub most már), sajnos én a tegnapi nagy részét kihagytam, de ma legalább megtudom, hogy ki az akit nem láttam és nem is fogok már.
De addig is élvezzétek ki a nap hátralévő részét, egyetek, igyatok finomakat! :)
Zsolti


"Élvezd...
Ha nekem jó, jó neked...
Ha üres a fejed lesz mivel megtöltened.
Élvezd...
Ha nap süti szemedet,
Mindegy a szereped,
A lényeg a szeretet.
Élvezd...
Hogy minden rosszban van valami,
Ha egymagad maradsz is lehetsz még valaki.
Élvezd...
Ha újnak látszik, ami maradi,
De ne gondolkodd túl a dolgokat, mert maradsz wanna be."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése