2013. október 30., szerda

Poszt a vegetáriánusoknak

Szép estét!

A szünet fele környékén senkit sem szeretnék traktálni nehezen emészthető dolgokkal, mint például az Odüsszeia, mert tudom milyen rossz volt vele iskolaidőben is foglalkozni. Ez a (mondjuk már nem is teljes) hetecske meg leginkább a pihenésre van kitalálva. Már akinek, a szerencsésebbeknek....:)

Szóval így a mai bejegyzés is inkább egyfajta lájtos, rövidke dolog lenne. Rá is térnék a tárgyra, vagyis kifejteném, hogy miért is vega-poszt ez a bejegyzés. No, tulajdonképpen az alább látható képpel szeretném feldobni mindenkinek az amúgy nem feltétlenül unalmas szerdáját:

Forrás: Demotiváló 
Tehát értitek. A képen látható hányatott sorsú saláta csak is azért halt meg, hogy TE (feltéve, ha nem eszel húst), drága olvasó, vega lehess. Így hát vegetáriánus barátaim, szerintem gondolkozzatok el ezen. Csak egy jó tanács. Meg különben is: hogy válik belőletek HÚS-vér ember, ha salátán éltek?! Esetleg saláta-vér egyedek lehettek. De ilyenről meg én még nem hallottam.

(A félreértések elkerülése végett: semmi bajom a vegetáriánus élettel, csupán a blogbejegyzés hitelessége kedvéért játszottam az agyam. Az nekem úgyis jól megy.)

Az elhunyt saláta egyik haverja: 
Knertész Csenge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése